php 4.2.0

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 10:22:48 CEST

On Thu, Apr 25, 2002 at 09:46:24PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Nie zrobiło mi się php.ini.rpmnew, nie stwierdziłem też różnic między
> moim php.ini a tym z -rDEVEL, poza liniami extension i session.save_path.
> Tak więc to nie to.

Na moje oko to coś w okolicach:
Source6:        %{name}-xml_fix
[...]
rm -f ext/xml/libs.mk
install %{SOURCE6} ext/xml/libs.mk

Nie podoba mi się podmiana plików zamist patchowania. Nigdy nie wiadomo
czy to jest dalej potrzebne.
Np w php z HEAD (w ichnim CVS) jest już zmieniona metoda budowania i
libs.mk nie występuje.

Pozdrawia
--
Artur Frysiak