php 4.2.0

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 25 Kwi 2002, 21:46:24 CEST

On Wed, Apr 24, 2002 at 11:09:24PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Powyższe błędy iconv/xml również wynikają z tego, że jest stary php.ini
> (o ile się nie mylę) - jeśli możesz spróbuj mv php.ini.rpmnew php.ini

Nie zrobiło mi się php.ini.rpmnew, nie stwierdziłem też różnic między
moim php.ini a tym z -rDEVEL, poza liniami extension i session.save_path.
Tak więc to nie to.

+ jeszcze libxml2, libxslt i spółka

> Do dzieła :-)

Popatrzę jeszcze, ale to już chyba będzie łatanie, bo shared prawie
wszędzie jest, a nie wystarcza.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/