Moving 1,036 filtered messages to "pld-commit"

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 11:03:59 CEST

[26 kwiecień, 2002] Artur Skura napisał:

>Zrobione (PLD-doc/HACKING).
>rfc :)

-->
5. Never correct mistakes in the logs

...even if they look bad and miss a '-' ;)
<--

Chyba właśnie trafiłeś na wyjątek ;-)
IMVHO ten typ poprawki jest dozwolony, ale tylko przy okazji innych prac
nad specem - chodzi o unikanie zbędnych commitów i logów.
Adaptera chyba ciężko będzie nauczyć robienia takich poprawek...

--
Tomek Orzechowski