Moving 1,036 filtered messages to "pld-commit"

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 11:14:20 CEST

On Fri, Apr 26, 2002 at 11:03:59AM +0200, Tomek Orzechowski wrote:

> -->
> 5. Never correct mistakes in the logs
> -------------------------------------
>
> ...even if they look bad and miss a '-' ;)
> <--
>
> Chyba właśnie trafiłeś na wyjątek ;-)
> IMVHO ten typ poprawki jest dozwolony, ale tylko przy okazji innych prac
> nad specem - chodzi o unikanie zbędnych commitów i logów.

IMO podstawowy wyjątek to własne wpisy - czasem się zdarza pomylić
i zrobić błąd zmieniający sens wpisu, albo o czymś zapomnieć.

Drugi to niepotrzebne puste linie - czasami jest ich po kilka czy
kilkanaście.

--
Jakub Bogusz