Moving 1,036 filtered messages to "pld-commit"

Pią, 26 Kwi 2002, 12:32:42 CEST

> W li=B6cie z pi=B1, 26-04-2002, godz. 11:14, Jakub Bogusz pisze:=20
>
> Przychylam si=EA do tej wersji. %changelog powinien odpowiada=E6 logom z
> CVSu, a poprawienie b=B3=EAdu w specu loga CVSowego nie zmienia. Poza tym
> takie poprawki wygl=B1daj=B1 jak wypieranie si=EA b=B3=EAd=F3w z przesz=B3o=
> =B6ci.

Pozwole sobie sie nie zgodzic.
Pliki .spec sa/beda jednak znacznie szerzej rozpowszechniane niz logi CVS.
Spece sa jakby wizytowka PLD, podczas gdy logi CVS naszymi wewnetrznymi
notatkami. Tak to widze.

Niemniej, zmiana wylacznie jednej literowki nie wydaje mi sie uzasadniona
(chociaz sam ja poprawialem w specach, ktorych dotykalem)...

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk