Moving 1,036 filtered messages to "pld-commit"

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 17:52:16 CEST

On Fri, 26 Apr 2002, Tomek Orzechowski wrote:

> -->
> 5. Never correct mistakes in the logs
> -------------------------------------
>
> ...even if they look bad and miss a '-' ;)
> <--
>
> Chyba właśnie trafiłeś na wyjątek ;-)
> IMVHO ten typ poprawki jest dozwolony, ale tylko przy okazji innych prac
> nad specem - chodzi o unikanie zbędnych commitów i logów.
Nie, wogole nie powinno sie changelogow tykac.
A czemu? Bo one sa generowane przez CVS'a - doklejane jest to co dana
osoba wpisze przy commicie. I dobrze by bylo by changelog zawarty w specu
nie roznil sei zbytnio od tego ktory uzyskuje sie przez cvs log plik.spec

M.

> Adaptera chyba ciężko będzie nauczyć robienia takich poprawek...
Mozna sie conajwyzej zastanowic czy changelogow wogole nie generowac
dynamicznie - wlasnie z cvs log.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-