Dokumentacja: raport

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 17:42:59 CEST

On 26 Apr 2002, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Podstawowy problem to brak współpracy ze strony zespołu.
> PLD-Guide aktualnie pisze głównie Serek oraz ja. Ostatnio udało mi się namówić
> bluesa oraz wojrusa żeby napisali po rozdziale (dzięki raz jeszcze!).
> Dzimi ma wszystko w nosie i klepie o kernelu po swojemu.

sorry, ale co to znaczy "klepie po swojemu ?" bo nierozumiem trochę ..
napisałem to co napisałem, topornie tłumaczę to w domu i jak doprowadzę do
działania (?) to będzie można przenieść to do PLD-Guide ... aa i proszę
... dzimi nie ma wszystkiego w nosie (moj nos nie jest az taki duzy, by
mogl wszystko pomieścic ... ;P)

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)