Dokumentacja: raport

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 18:38:18 CEST

Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> writes:

> sorry, ale co to znaczy "klepie po swojemu ?" bo nierozumiem trochę ..
> napisałem to co napisałem, topornie tłumaczę to w domu i jak doprowadzę do
> działania (?) to będzie można przenieść to do PLD-Guide ... aa i proszę
> ... dzimi nie ma wszystkiego w nosie (moj nos nie jest az taki duzy, by
> mogl wszystko pomieścic ... ;P)

Przepraszam, rozgoryczyłem się trochę ogólnym brakiem współpracy
i zrozumienia dla unifikacji i za surowo Cię potraktowałem.

Rozumiem że oryginał masz po polsku i na razie nie możesz wrzucić. Ok.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)