Dokumentacja: raport

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 18:41:20 CEST

On Fri, 26 Apr 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> ano, true

Ale chyba www.pld.org.pl ma zawierac _nie_ _tylko_ dokumentacje?
Wiec pomysl dzimiego z doc.pld.org.pl wydaje mi sie najsluszniejszy,
na glownej stronie zrobic tylko link do dokumentacji.

Co do nieszczesnego PHP to cala strona jest regularnie sciagana
z CVS'u _bez_ przetwarzania jej na maszynie w Szczecinie.

Wiec jesli to co jest na www mialoby byc generowane z docbooka to musialby
chodzic jakis automat, ktory wszystko z CVS bierze, obrabia i wrzuca do
CVS (tyle ze do innego katalogu). Coz, z tego co wiem innego niz poprzez
CVS dostepu do modyfikacji zasobow w Szczecinie NIE MA.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-