Dokumentacja: raport

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 20:19:28 CEST

Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> writes:

> Ale chyba www.pld.org.pl ma zawierac _nie_ _tylko_ dokumentacje?

A co jeszcze ma zawierać czego nie można w PLD-Guide wpisać

> Co do nieszczesnego PHP to cala strona jest regularnie sciagana
> z CVS'u _bez_ przetwarzania jej na maszynie w Szczecinie.

I tak może pozostać. Na team czy gdzie indziej może się
renderować a potem trafiać do PLD_www_res z którym
serwer www się regularnie synchronizuje.

> Wiec jesli to co jest na www mialoby byc generowane z docbooka to musialby
> chodzic jakis automat, ktory wszystko z CVS bierze, obrabia i wrzuca do
> CVS (tyle ze do innego katalogu).

Dokładnie. Taki automat do przetwarzania chodzi już u mnie na team.
Kiedyś też wrzucał doce do CVS sprowrotem ale to zarzuciłem;
nie ma przeszkód by to znowu robił.

> Coz, z tego co wiem innego niz poprzez
> CVS dostepu do modyfikacji zasobow w Szczecinie NIE MA.

No i nie trzeba innego :)

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)