Dokumentacja: raport

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 18:50:29 CEST

Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> writes:

> e?
> a czemu odrazu podmieniać ?

Dlatego że www.pld.org.pl jest wiecznie nieaktualnym, trudnym do utrzymania
tworem. Nie stać nas na porządną stronę i wcale jej nie potrzebujemy -
możemy wszystko co potrzeba zgromadzić w PLD-Guide i serwować to jako
główny site PLD, wystarczy go ładnie wyrenderować. Ewentualnie ręcznie
zrobić ładną główną stronę w htmlu z odnośnikami do odpowiednich miejsc w PLD-Guide.
Razem ze stroną miśka (pld.net.pl) która ma zupełnie inny charakter IMO te dwa
site'y w zupełności wystarczą. Więcej bytów nie potrzeba.

> a nie lepiej stworzyć coś na styl
> http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/doc/ i ew założyć hosta
> http://doc.pld.org.pl bądź zamienić to coś za http://www.pld.org.pl/doc/ ?
>
> a PLD guide umieścić w spisie dostępnych dokumentów ?

Więc jak przed chwilą napisałem PLD-Guide nie ma być "jednym z dokumentów
dostępnych ze strony", ale treścią strony.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)