Dokumentacja: raport

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 19:07:41 CEST

On Fri, 26 Apr 2002, Michal Moskal wrote:

> ja pisałem tylko, że index.html możę nie być żadną stroną z pld-guide,
> tylko czymś innym. ale cała reszta to pldg.

zaraz, zaraz, bo sie gubie ...

jest PLD-guide ktore to jest jak narazie jedynym oficjalnym dokumentem w
PLD.
Przydal by sie index.html dla np doc.pld.org.pl badz www.pld.org.pl/doc/
i w nim byl by link dla PLD-guide i reszte howto i irc.pld.org.pl itp,
itd.

Tak Ja to rozumiem.

Bo samo PLD-Guide nie wystarczy, wiecie ile czasu bedzie sie to HTML
ladowalo u modemowcow ???

Imho wlasnie doc trzeba podzielic na mniejsze sekcje + cale PLD-Guilde,
zobaczcie jak ma to debian naprzyklad ? maja Debian Guide czy cos w tym
stylu, maja tez przewodnik po instalacji, maja tez inne dokumenty (sparc,
ppc ..., maja doce dla first-userow, dla developerow, a tego w Debian
Guide nei maja!!, i zadna distro nie ma all w jednym dokumencie ...)
Przemyslcie to prosze ...

Ja bym to podzielil wlasnie na:

* Administrations (gdzie byl by PLD-guide, itp, itd)
* Developers	(tworzenie pakietow, Emacs, CVS ...)
* Users		(jakies HOWTO, np kernel-HOWTO, sparc-HOWTO, itp, itd ..
		 aa i irc.pld.org.pl offcourse ..)

Pomysl nieglupi a warty swieczki ...

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)