Dokumentacja: raport

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 20:06:21 CEST

Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> writes:

> [...]

Może być i jednym i drugim. Patrz dalej...

> jest PLD-guide ktore to jest jak narazie jedynym oficjalnym dokumentem w
> PLD.
> Przydal by sie index.html dla np doc.pld.org.pl badz www.pld.org.pl/doc/

No i taki index jest generowany na przykład prze Michała stylesheet.
I nie dla doc.pld.org.pl ale może być i dla www.pld.org.pl.
W PLD-Guide w części I są wszytkie informacje z aktualnej strony www.
(jeśli czegoś brakuje, trzeba przenieść)

> i w nim byl by link dla PLD-guide i reszte howto

Co to jest reszta howto?
Twoje howto trafi do PLD-Guide.
do irc.pld.org.pl będzie odnośnik z części o ircu i grupach (zaraz dodam)

> Bo samo PLD-Guide nie wystarczy, wiecie ile czasu bedzie sie to HTML
> ladowalo u modemowcow ???

Jaki duży html będzie się ładował?
Obejrzyj sobie np: http://ftp.pld.org.pl/~malekith/pldg/toc.html
Nie podoba się? Za duże pliki? To mogą być mniejsze...

> Imho wlasnie doc trzeba podzielic na mniejsze sekcje + cale PLD-Guilde,
> zobaczcie jak ma to debian naprzyklad ? maja Debian Guide czy cos w tym
> stylu, maja tez przewodnik po instalacji, maja tez inne dokumenty (sparc,
> ppc ..., maja doce dla first-userow, dla developerow, a tego w Debian
> Guide nei maja!!, i zadna distro nie ma all w jednym dokumencie ...)
> Przemyslcie to prosze ...

Właśnie to zostało przemyślane. Nie mnożyć dokumentów ponad potrzebę,
których nie ma kto utrzymywać tylko stworzyć jeden kompletny, który będzie
jednocześnie służył jako strona domowa.
A debian ma jak ma. Nie musimy mieć tak jak debian ani RH ani cokolwiek,
tylko coś na nasz rozmiar. Wystarczy zupełnie to co robimy.

Wie doszukuj się analogii między Guide debiana a naszym bo to ma być co innego.

> Ja bym to podzielil wlasnie na:
>
> * Administrations (gdzie byl by PLD-guide, itp, itd)

Odwrotnie, PLD-Guide zawiera admin manual jako część III
(w tym co Michał wyrenderował tego nie widać bo nie uwzględnił części
(<part>), ale zobacz spis treści tu http://team.pld.org.pl/~klakier/PLD-Guide/ )

> * Developers	(tworzenie pakietow, Emacs, CVS ...)

To jest część IV, jeszcze nie wszystko jest tam przeniesione.

> * Users		(jakies HOWTO, np kernel-HOWTO, sparc-HOWTO, itp, itd ..
> 		 aa i irc.pld.org.pl offcourse ..)

Co to są "jakieś HOWTO"?
Howto leżą na linuxdoc.org i wystarczy nie ma co dostarczać swoich,
wystarczą odnośniki.
W PDL-Guide mają być tylko rzeczy związane z PLD.

> Pomysl nieglupi a warty swieczki ...

Aż chce sie zaśpiewać "Ale to już było ...".
Od tego właśnie chcemy odejść.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)