PLD-Guide po polsku itp.

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 22:21:57 CEST

Hm, zgłaszam się z takim pytaniem....

Może by tak stworzyć moduł PLD-Guide-pl ? Jakiś czas temu przetłumaczyłem
część o instalacji, trzeba to uaktualnić bo się styl PLDG trochę zmienił,
ale gdzie mam to wrzucić?

Ja jestem za tym, żeby stworzyć moduł PLD-Guide-pl, skopiować tam PLD-Guide
i zacząć tłumaczyć...ja bym mógł to zacząć robić, ale nie mam gdzie tego do
CVSu wrzucić. No i jeszcze taki mały problemik, nie za bardzo wiem jak moduł
w CVSie się tworzy :)

Część o instalacji jest, wymaga tylko nowych screenshotów...help needed.

I jakby tak wreszcie ożyła lista pld-doc...pomogło by to tym, którzy coś
tłumaczą, każdy kto coś zrobi móglby wysyłać list z informacją co zrobił i
już by było wiadomo, w którym miejscu tłumaczenie wymaga poprawienia etc.

Ew. difflogi na tej liście z modułu PLD-Guide(-pl).

No i chyba można by też tak robić, że ktoś dodaje coś do polskiej wersji
PLD-Guide i inna osoba bardziej obeznana w angielskim by to przetłumaczyła.
Wiadomo, że wielu by chciało cos pożytecznego napisać (troche to
optymistyczne, wiem ;) ), ale aż tak biegle angielskim nie władają.

I jak w końcu z doc.pld.org.pl ? Będzie tam to, co zaproponował dzimi ?
(IMO tak powinno być)

A sama www.pld.org.pl....hm.. można (mogę) to uaktualnić na takiej zasadzie,
że wywali się np. linki do FTP, informacje o IPv6 a wstawi się informację,
że o tym wszystkim jest napisane w PLD-Guide. Jeszcze link do pld.net.pl by
się przydał.
IMVHO PLD-Guide jako www.pld.org.pl nie za bardzo mi się widzi.
Za to to, co mamy teraz ale zupdatowane, z linkami do PLD-Guide - tak.

Sprubuję coś porobić w czasie długiego weekendu może..chyba, że są jakieś
sprzeciwy/inne koncepcje ?

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!