PLD-Guide po polsku itp.

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 27 Kwi 2002, 12:01:49 CEST

On Fri, Apr 26, 2002 at 10:21:57PM +0200, ZyTeK wrote:
> Hm, zgłaszam się z takim pytaniem....
>
> Może by tak stworzyć moduł PLD-Guide-pl ? Jakiś czas temu przetłumaczyłem
> część o instalacji, trzeba to uaktualnić bo się styl PLDG trochę zmienił,
> ale gdzie mam to wrzucić?

Pewnie PLD-doc/PLD-Guide-pl, ale ja się nie znam. Jak łatwo zauważyć
PLD-Guide to nie moduł, tylko alias na LDP/guide/docbook/PLD-Guide.
W naszym CVS wciąż jest nieaktualny katalog LDP. Stylesheety są w cvs
LDP.

> Część o instalacji jest, wymaga tylko nowych screenshotów...help needed.

Ta w angielskiej wersji też (trochę się pozmieniało). Screenshoty można
zrobić w vmware.

> Ew. difflogi na tej liście z modułu PLD-Guide(-pl).

Da się zrobić.

> No i chyba można by też tak robić, że ktoś dodaje coś do polskiej wersji
> PLD-Guide i inna osoba bardziej obeznana w angielskim by to przetłumaczyła.
> Wiadomo, że wielu by chciało cos pożytecznego napisać (troche to
> optymistyczne, wiem ;) ), ale aż tak biegle angielskim nie władają.

Uhm... tylko, żeby ta osoba dodająca w języku Mickiewicza powiedziała,
że dodaje ... ;)

> I jak w końcu z doc.pld.org.pl ? Będzie tam to, co zaproponował dzimi ?
> (IMO tak powinno być)

IMO nie.

> A sama www.pld.org.pl....hm.. można (mogę) to uaktualnić na takiej zasadzie,
> że wywali się np. linki do FTP, informacje o IPv6 a wstawi się informację,
> że o tym wszystkim jest napisane w PLD-Guide. Jeszcze link do pld.net.pl by
> się przydał.

A po co?

> IMVHO PLD-Guide jako www.pld.org.pl nie za bardzo mi się widzi.

Czemu?

> Za to to, co mamy teraz ale zupdatowane, z linkami do PLD-Guide - tak.

J.w.

> Sprubuję coś porobić w czasie długiego weekendu może..chyba, że są jakieś
> sprzeciwy/inne koncepcje ?

Tak, olać php.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h