Położenie PLD-Guide

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 27 Kwi 2002, 15:32:35 CEST

Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> writes:
> A dlaczego PLD-Guilde ma byc w LDP a nie w PLD ?
> Ja sie tylko pytam...
> PS. Czy developerzy PLD maja dostep wogole do cvs LDP
> po tym jak LDP ma wlasnego CVS'a?

Sytuacja wynikła w związku z problemami na linii serek-kloczek.
Jako że serek nie ma rw w cvs.pld, PLD-Guide jest niestety ostatnio
rozwijany w cvsie LDP. Sytuacja jest niewygodna, jednak cvs.tldp
ma jedną przewagę: wszyscy developerzy pld mogą tam grzebać,
natomiast w cvs.pld tylko ci zaaprobowani przez kloczka.

Jak się dostać do cvs.tld.org:
cvs -d :pserver:mój_login w cvs.tldp.org:/cvsroot login
cvs -d :pserver:mój_login w cvs.tldp.org:/cvsroot get LDP

Hasło jest to samo co w cvs.pld. Zamiast 'cvs login' można
skopiować w ~/.cvspass linijkę:
:pserver:mój_login w cvs.pld.org.pl:/cvsroot XXXXXXX
na
:pserver:mój_login w cvs.tldp.org:/cvsroot XXXXXXX

Mam nadzieję że sytacja wróci wkrótce do normy.
Póki co przepraszam za utrudnienia i zapraszam do współpracy przy PLD-Guide.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)