Położenie PLD-Guide

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 27 Kwi 2002, 16:24:49 CEST

On 27 Apr 2002, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Sytuacja wynikła w związku z problemami na linii serek-kloczek.
> Jako że serek nie ma rw w cvs.pld, PLD-Guide jest niestety ostatnio
> rozwijany w cvsie LDP. Sytuacja jest niewygodna, jednak cvs.tldp
> ma jedną przewagę: wszyscy developerzy pld mogą tam grzebać,
> natomiast w cvs.pld tylko ci zaaprobowani przez kloczka.
>
> Jak się dostać do cvs.tld.org:
> cvs -d :pserver:mój_login w cvs.tldp.org:/cvsroot login
> cvs -d :pserver:mój_login w cvs.tldp.org:/cvsroot get LDP
>
> Hasło jest to samo co w cvs.pld.
A w jaki sposob?!
Bo chyba nie metoda wykradzenia plikow z wuna mam nadzieje!

Sorki, ale jakbym uslyszal od kogos ze ludzie maja o niego
na maszynie "takie same hasla jak na ep09" to bym uznal
ze ep09 padla ofiara wlamania.

Coż, tak jak moj /etc/shadow nie jest udostepniony publicznie
tak nie jest publicznym plik z haslami do CVS'a PLD.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-