Położenie PLD-Guide

Wto, 30 Kwi 2002, 10:53:50 CEST

On 27 Apr 2002, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Sytuacja wynikła w związku z problemami na linii serek-kloczek.

Sytuacja wynika z tego co sobie Serek ustalił.
Mnie się nawet nie pytł czy może to zrobić (co zrestą także nie musiał
robić).

> Jako że serek nie ma rw w cvs.pld, PLD-Guide jest niestety ostatnio
> rozwijany w cvsie LDP. Sytuacja jest niewygodna, jednak cvs.tldp
> ma jedną przewagę: wszyscy developerzy pld mogą tam grzebać,
> natomiast w cvs.pld tylko ci zaaprobowani przez kloczka.

Pisałem Ci prywatnie. Spróbuj zmodyfikować cos w zasobach LDP sam bez
porozumienia z komnretnymi luudźmi to zobaczysz jaka bedzie reakcja.

> Jak się dostać do cvs.tld.org:
> cvs -d :pserver:mój_login w cvs.tldp.org:/cvsroot login
> cvs -d :pserver:mój_login w cvs.tldp.org:/cvsroot get LDP
>
> Hasło jest to samo co w cvs.pld.

Czyli mamy kolejny numer jaki wywinał Sergiusz. Pobrał sobie informacje o
hasłach po mimo że nie miał do tego prawa.
Wychodzi na to że tzreba będzie pozmieniać wszystkim hasła.

[..]
> Mam nadzieję że sytacja wróci wkrótce do normy.
> Póki co przepraszam za utrudnienia i zapraszam do współpracy przy PLD-Guide.

PLD-Guide nie pzreszkadza mi w żademn sposób ale Serek sam z zasobów PLD
ją wyłączył. W tym sensie pełne identyfikowane tejże z tym co się robi w
PLD jest nieco nie na miejscu.