Położenie PLD-Guide

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 30 Kwi 2002, 11:15:54 CEST

On Tue, Apr 30, 2002 at 10:53:50AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Pisałem Ci prywatnie. Spróbuj zmodyfikować cos w zasobach LDP sam bez
> porozumienia z komnretnymi luudźmi to zobaczysz jaka bedzie reakcja.

Zaraz coś zmienię PLDg i zobaczę czy ktoś mi jaja urawie...

> PLD-Guide nie pzreszkadza mi w żademn sposób ale Serek sam z zasobów PLD
> ją wyłączył. W tym sensie pełne identyfikowane tejże z tym co się robi w
> PLD jest nieco nie na miejscu.

Mi tam wsio rawno z czym to będzie identyfikował. Istotne jest tylko to,
na ile jest to dobre.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h