Położenie PLD-Guide

Wto, 30 Kwi 2002, 11:27:19 CEST

On Tue, 30 Apr 2002, Michal Moskal wrote:
[..]
> A jak miał przenieść CVS LDP? Poprosić wszystkich o zmianę haseł?

Mnie się o to nie pytaj. Nie ja to zaczałęm. O ile mógł de facto to zrobić
z kontami LDP o tyle do reszty nie miał takiego prawa.
Druga sprawa że do dzisiaj takze nikt nie wie w jaki sposób odbyło się
przeniesienie repo LDP na nową lokację (na listach LDP jest tylko
komunikat że od cdzisiaj używamy nowego adresu repo i to wszystko). To
znaczy nigdzie nie padło oficjalne wyjaśnienie dlaczego tak się stało i
czy przypadkiem wręcz nie było to zaplanowane przy okazji reszty zmian
ldp.org -> tldp.org. Nie wiesz czy i kto wogóle w LDP zdaje siobie sprawe
z tego jaki był faktyczny powód przeniesienia ich repo i w jaki sposób się
to odbyło.

Tak czy inaczej. Widać jedno że Sergiusz miał kopię haseł wczęniej zamin
mu zabrałem RW i konto shellowe na hoście gdzie stoi repo (ja mu tego nie
dawałem ani Artur także).

Jeżeli ktoś ma jeszcze wątpliwści że Sergiusz planował czy nie z
premdytacją split PLD czy nie, i czy rozmowy jakie zemną prowadził były
rodzajem żartu czy nie to fakt wcześniejszego przygotowania się na
okoliczniosć odebrania mu dostępu do cvs.pld.org.pl pownien mu dać sporo
do myślenia.