Położenie PLD-Guide

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 30 Kwi 2002, 11:49:38 CEST

On Tue, Apr 30, 2002 at 11:27:19AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 30 Apr 2002, Michal Moskal wrote:
> [..]
>
> Mnie się o to nie pytaj. Nie ja to zaczałęm.

Mamo! mamo! to on zaczął!

> [...]
> z kontami LDP o tyle do reszty nie miał takiego prawa.
> Druga sprawa że do dzisiaj takze nikt nie wie w jaki sposób odbyło się
> przeniesienie repo LDP na nową lokację (na listach LDP jest tylko
> komunikat że od cdzisiaj używamy nowego adresu repo i to wszystko). To
> znaczy nigdzie nie padło oficjalne wyjaśnienie dlaczego tak się stało i
> czy przypadkiem wręcz nie było to zaplanowane przy okazji reszty zmian
> ldp.org -> tldp.org. Nie wiesz czy i kto wogóle w LDP zdaje siobie sprawe
> z tego jaki był faktyczny powód przeniesienia ich repo i w jaki sposób się

A naprawe chesz, żeby wiedzieli? Możesz im napisać.

> Tak czy inaczej. Widać jedno że Sergiusz miał kopię haseł wczęniej zamin
> mu zabrałem RW i konto shellowe na hoście gdzie stoi repo (ja mu tego nie
> dawałem ani Artur także).

Może chciał mieć pewność, że funkcjonowanie cvs ldp nie będzie zależeć
od Ciebie i trzymał sobie kopię na wszelki wypadek?

Myślę.... myślę..... y, y.. nope.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h