Położenie PLD-Guide

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Wto, 30 Kwi 2002, 18:11:08 CEST

On Tuesday 30 April 2002 11:27, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jeżeli ktoś ma jeszcze wątpliwści że Sergiusz planował czy nie z
> premdytacją split PLD czy nie, i czy rozmowy jakie zemną prowadził były
> rodzajem żartu czy nie to fakt wcześniejszego przygotowania się na
> okoliczniosć odebrania mu dostępu do cvs.pld.org.pl pownien mu dać sporo
> do myślenia.

Myślę, myślę, wymyśliłem... a może on cie ma za osobę niezrównoważoną i
przewidywał, że wyskoczysz z czymś takim? Nieeeee... primo sergiusz by nie
wpadł na załatwienie sobie planu awaryjnego (który administrator przy
zdrowych zmysłach by robił backupy), a secundo przecież on nidgy nie
wspominał, że najchętniej by cię do psychiatry wysłał.