Położenie PLD-Guide

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 30 Kwi 2002, 21:45:26 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Sytuacja wynika z tego co sobie Serek ustalił.
> Mnie się nawet nie pytł czy może to zrobić (co zrestą także nie musiał
> robić).

Wyprowadzka ldp z cvs.pld jest niewątpliwie wynikiem waszej zawieruchy.

> Pisałem Ci prywatnie. Spróbuj zmodyfikować cos w zasobach LDP sam bez
> porozumienia z komnretnymi luudźmi to zobaczysz jaka bedzie reakcja.

Odpowiedziałem Ci prywatnie: argument nie na temat.
BTW jakoś malekith nie ma problemu grzebiąc przy PLD-Guide

> PLD-Guide nie pzreszkadza mi w żademn sposób ale Serek sam z zasobów PLD
> ją wyłączył. W tym sensie pełne identyfikowane tejże z tym co się robi w
> PLD jest nieco nie na miejscu.

Rozumiem że "tejże" odnosi się do PLD-Guide. Co więc jest nie na miejscu?
Że PLD-Guide jest gdzie indziej niż PLD? Co w tym złego?

Dla mnie też byłoby najwygodniej jakby było w cvs.pld. Ale jest to sprawa
drugorzędna, niech sobie będzie i na sourceforge, byle się dało normalnie
pracować.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)