security, informacyjnie

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 1 Sie 2002, 13:48:08 CEST

On Thu, 1 Aug 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie każdy ma RW. Każdy kto to zrobi jezlei zostanei to wykryte liczyć się
> musi z konsekwencjami tego co zrobił. KOnsekwencje benad daleko dalsze
> poza zabranie mu RW. Mozan tu mówić o swego rodzaju "samobójstwie
> zawodowym" (administratorom się ufa i ufać tzreba .. po czymś takim
> komukolwiek kto to zrobi zauwafą już nikt nie będzię mógł).

Dlaczego zakładasz, że developer==administrator?
Jest wielu ludzi, którzy są programistami, użytkownikami.

> Kontrargumenty do tego są dokałdnie takei samo jak powyżej.

hm... strona to jest nieźle zaniedbana.
Tam jeszcze wisi instrukcja jak zainstalować system. Prowizorką. Właśnie
jeden człowiek mnie pytał czy aż tak źle jest z instalacją ;)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...