security, informacyjnie

Czw, 1 Sie 2002, 14:10:36 CEST

On Thu, 1 Aug 2002, Blues wrote:

> Dlaczego zakładasz, że developer==administrator?

Człowiek który zajmuje się developmentem nie znajacy systemu to byłby
ewenemet. Poznawać system bez administrowaniem nim to byłby kolejny
ewenement. Z drugiej strony administrator który nie liznął choć ciut
developmementu nie przyjdzie do nas, a jeżeli przyjdzie nie ma raczej
będzie miał słabe szanse żeby przekonać mnie do tego żeby dać mu RW.
Szczerze mówiać wolę odrzucić dzisieciu nawet słabych gości i przyjać
kogoś o wysokim potencjale nić robić coś odwrotnego.

Druga sparwa to to że żeby efektywnie szykować dystrybucje trzeba mieć
doświadczenia administratorskie bo bez tego nie ma się szans
posiadać pojęcie o tym co można zmienić/usprawnić na poziomie
dystrybucji :)

Od wszsytkiego mgą być wyjątki w tym i od powyższego niemniej nie zmienia
to nic że powyższe jest regółą.