PLD 1.0 beta 1: nowe iso na ftp

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Czw, 1 Sie 2002, 13:06:07 CEST

(Szlag, znów popsułem wątkowanie.  Przepraszam; mam problemy z duetem
TIN+Mutt w przypadku bramek news<->mail.)

[[ Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> ]]:
> Ale nie dziala.

Co konkretnie?

> Zeby sie rozwiazaly zaleznosci perl(...)

Hmm, właściwie: po co?  Po pierwsze, to przecież jest w indeksach;
odpowiednie pakiety dają Provides.  Po drugie, jeśli już, to prościej
chyba dopisać Requires, niż wymuszać BuildRequires z tego powodu...

ps. Nie chciałbym, żeby moje pytania zostały uznane za ofensywne... ;-)
Pytam, bo muszę się jeszcze sporo nauczyć i w większości przypadków
opieram się na intuicji.  W tym wypadku, intuicja mówi mi, że korzystne
jest ułatwianie budowania:

a) żeby móc szybko i bez problemów przebudować; taka potrzeba będzie np.
przy przejściu na perla 5.8, a liczba modułów zbliża się do 700

b) żeby nie wymuszać odpowiedniej kolejności budowania i instalowania
na przemian, chyba, że jest to niezbędne.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]