openoffice

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 2 Sie 2002, 20:53:36 CEST

Witam

Zbudowalem dzisiaj bestie. Instalator nawet sie odpala (przechodzi do konca).
Odpalic po zainstalowaniu nie moge, moze komus sie uda.
Potrzebuje ochotnika (12 godzin budowania), ktory zweryfikuje
czy wrzucilem wszyskie patche. Moj komputer jest zbyt goracy
i musze go wylaczyc na pare godzin. Nie moge od nowa zapuscic budowania.

todo:
- wykryc co przeoczylem w %build (SOA#1) na innej maszynce.
- skonczyc %install - instaluje sie do dziwnego katalogu
- %files - ja nie wiem za bardzo gdzie te pliki powrzucac.

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \