PLD 1.0 beta 1: nowe iso na ftp

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 2 Sie 2002, 20:49:14 CEST

On Fri, Aug 02, 2002 at 04:21:14PM +0200, Radoslaw Zielinski wrote:
[...]
> Jw.  Poza tym, w niektórych przypadkach (przykładów już mi się nie
> chce szukać, nie zależy mi na tym specjalnie: to czas procesorów, nie
> ludzi) wykonywanie testów na builderach jest zbędne (IPC::SharedCache
> to raczej wyjątek, niż reguła wśród noarch: IPC to ogólnie dość mało
> standardowa zabawka).  Dlatego sugeruję wprowadzenie dla nich testów
> domyślnie wyłączonych.

E... testy modułów noarch mogą wykryć błędy w samym perlu
(interpreterze) lub innych modułach napisanych w C, ujawniające się
tylko na niektórych architekturach (dotyczy też błędów kompilatora).

Za duża rewolucja na pewno - konieczność przebudowy wszystkich modułów
wrzucających cokolwiek do %{perl_sitearch}, %{perl_archlib}
i %{perl_privlib}.

> Zdecydowanie za duża; zwłaszcza przy ograniczeniach RPMa (szczegóły:
> coming soon, to temat na osobny wątek).

A to czekam.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/