packet writing

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 1 Sie 2002, 15:41:45 CEST

Dnia 01 sie 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Grzegorz Godlewski napisał(a):

> Zrobione, wrzucilem tez poprawionego speca. Mam nadzieje ze nie
> namieszalem bo tagowanie jeszcze mam nie opanowane.

Mniej więcej działa. Zastanawia mnie tylko czemu cache dla zapisu jest
wyłączone?

> Czemu szkoda? Jakas roznica w wydajnosci?

Spróbuj nagrać milion plików o wielkości 1.5 kb :) ile ci zajmą miejsca
przy zapisie w 64kb a ile przy 2kb sektorach?

A właśnie najczęsciej małe pliki zapisuje się na UDF, bo dużych nie ma
sensu.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Tajemnicą powodzenia jest szczerość. Jeżeli potrafisz ją udawać, sukces
masz zapewniony.