packet writing

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Czw, 1 Sie 2002, 16:02:43 CEST

> Mniej więcej działa. Zastanawia mnie tylko czemu cache dla zapisu jest
> wyłączone?
Bo nie ma obslugi bledow - moga dziac sie cuda przy kiepskich plytach ;)

> Spróbuj nagrać milion plików o wielkości 1.5 kb :) ile ci zajmą miejsca
> przy zapisie w 64kb a ile przy 2kb sektorach?
Chyba cos namieszalem. 64kb znalazlem w sterowniku do nagrywarki.
Wg. mana do mkudffs mozna tworzyc system plikow o rozmiarze blokow
1,2,4 KB

> A właśnie najczęsciej małe pliki zapisuje się na UDF, bo dużych nie ma
> sensu.
Ja odwrotnie. Po pare MB pliki, choc male tez sie zdarzaja.

--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \