manual

Czw, 1 Sie 2002, 16:45:41 CEST

> Co się rozwaliło w manualu?
> Dostaję nieprzefiltrowany przez groff text:
>
> $man man
> ^[[1mOPIS^[[0m
>        ^[[1mman ^[[22mformatuje i wyświetla strony manuala dostępne w
>        systemie. Ta wersja
>               sprawdza zmienne środowiskowe ^[[1mMANPATH ^[[22mi
> 	      ^[[1m(MAN)PAGER^[[22m,  więc  możesz  mieć

Wlasnie szukam przyczyny.
1. Z root-a dziala OK
2. Downgrade groffa do 1.17-4 pomaga
3. Najprawdopodobniej nie ma znaczenia czy stary (1.5i2), czy nowy (1.5k)
   man ...
4. cat <strona z cache> (bez less-a) daje prawidlowy efekt, wiec z jakiegos
   powodu trafiaja don zywcem sekwencje trminalowe, z ktorymi sobie $PAGER
   nie radzi (z PAGER=more jest OK)

  phone (48)(58) 347 14 61