manual

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 1 Sie 2002, 16:54:18 CEST

On Thu, Aug 01, 2002 at 04:45:41PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]

Przy jakim $TERM?

> Wlasnie szukam przyczyny.
> 1. Z root-a dziala OK
> 2. Downgrade groffa do 1.17-4 pomaga

Już pisałem - groff 1.18 domyślnie używa sekwencji \e[...m, żeby tego
nie robił trzeba dodać -c do opcji... tu coś trzeba pogrzebać - np.
żeby wymagał _dodania_ jakiejś opcji dla takiego zachowania, albo
ustawionej jakiejś zmiennej środowiskowej.
TERM nie można sprawdzać, bo groff zazwyczaj używany jest przez rurkę
do jakiegoś pagera.

less na TERM=linux działa dobrze, mc działa źle, less na innych
terminalach nie wiem.

--
Jakub Bogusz