packet writing

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 1 Sie 2002, 16:53:28 CEST

Dnia 01 sie 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Grzegorz Godlewski napisał(a):

> Bo nie ma obslugi bledow - moga dziac sie cuda przy kiepskich plytach ;)

Ni dorobili obsługi błędów? Żartujesz prawda? LOL ;>

> Chyba cos namieszalem. 64kb znalazlem w sterowniku do nagrywarki.
> Wg. mana do mkudffs mozna tworzyc system plikow o rozmiarze blokow
> 1,2,4 KB

No to świetnie :)

> Ja odwrotnie. Po pare MB pliki, choc male tez sie zdarzaja.

No fakt, takie pliki też czesto zapisuję. Choć mówiąc o dużych plikach
miałem na myśli te >500 MB

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Książka ma tę przewagę nad komputerem, że z komputerem w ręku bardzo
niewygodnie się zasypia.