PLD 1.0 beta 1: nowe iso na ftp

Pią, 2 Sie 2002, 00:09:10 CEST

> [[ Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> ]]:
> DEA bez te=3D go.
> [...]
>
> Je=B6li zainstalowa=B3e=B6 go z --nodeps, to co ja Ci poradz=EA?

> No zale=BFy, i autoskrypt to wykrywa.

Zalezy i trzeba to kloczkowi pokazac, bo ma zwyczaj wysylac zlecenia w
kolejnosci random().
Poza tym nasz builder inteligencja nie grzeszy i brakujacych zaleznosci sam
nie doinstaluje, a kloczek moze to zrobi, jak mu sie palcem wytknie (pare
pakietow - m.in. liboop juz kilka razy lecialo na buildery pomimo braku
wciaz tych samych *-devel).

Poza tym: nadal nie rozumiem, dlaczego sie sprzeciwiasz zainstalowaniu
perl-Class-Data-Inheritable i perl-Devel-StackTrace na builderach ... :)

Teraz po zmianie polityki rozwiazywania zaleznosci:
- z jednej strony te BR: moga nie byc potrzebne
- z drugiej (nie sprawdzalem jeszcze) moga byc potrzebne do "make test",
  co na builderach w miare mozliwosci powinno sie wykonywac.

> [...]
> =3DEA do 700
>
> Mo=BFe niekoniecznie potrzebne teraz, ale troch=EA ciekawych rzeczy wpad=B3=
> o.
> Zawsze =B3atwiej co=B6 znale=BC=E6 po %description, ni=BF szuka=E6 po CPANi=
> e... ;-)

> talowania
>
> Je=B6li si=EA (warunkowo lub nie) wy=B3=B1czy testy i wpisze nazwy pakiet=
> =F3w w
> Requires, to ju=BF nie jest.  No, ale jak zadecydujecie, tak b=EAdzie. ;-)

Jesli testy beda wylaczane przez "--without tests", to dla builderow nic
sie nie zmieni.

BTW: jak tam ze stabilnoscia perla-5.8 ? Warto na niego przechodzic przed
1.0, czy to za duza rewolucja ?

  phone (48)(58) 347 14 61