PLD 1.0 beta 1: nowe iso na ftp

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Czw, 1 Sie 2002, 19:31:09 CEST

[[ Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> ]]:
> $ perl -e 'use Exception::Class'
[...]

Jeśli zainstalowałeś go z --nodeps, to co ja Ci poradzę?

> perl-Exception-Class zalezy od wymienionych pakietow.

No zależy, i autoskrypt to wykrywa.

[...]
> Wlasnie sie zastanawiam, czy to co jest wrzucane, to pierwsze z brzegu
> katalogi CPAN (a noz widelec komus sie przyda), czy to, co rzeczywiscie
> jest komus potrzebne.

Może niekoniecznie potrzebne teraz, ale trochę ciekawych rzeczy wpadło.
Zawsze łatwiej coś znaleźć po %description, niż szukać po CPANie... ;-)

> W tym przypadku kolejnosc instalowania jest istotna. I taka sama jest
> wymuszana kolejnosc budowania.

Jeśli się (warunkowo lub nie) wyłączy testy i wpisze nazwy pakietów w
Requires, to już nie jest.  No, ale jak zadecydujecie, tak będzie. ;-)

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]