Przejście na kernel 2.4.18 - pytanie i uwaga

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 2 Sie 2002, 08:24:18 CEST

On Thu, Aug 01, 2002 at 11:49:52PM +0200, Mateusz Korniak wrote:
> Po instalacji poldkiem kernela 2.4.18 (swoją droga poszło bezboleśnie)
> pozostają kernel-headers z poprzedniej wersji, tak chyba nie powinno być ?
Czemu nie? Możesz chcieć używać nowego kernela, a kompilować wszystko
pod starego. Taka sytuacja zdarza się częściej niż myślisz :-).

> Instalacja nowego kernela podmienia/generuje  /etc/lilo.conf kasując bez
> śladu poprzednią wersje, tak chyba też nie powinno być ?
Używasz rc-boot pewnie. Ja nie używam tego wynalazku i nie mam takiego
problemu.

Pozdrowienia,
	Jacek