Zwalone generowanie zależności od bibliotek w rpm

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 2 Sie 2002, 13:54:51 CEST

On Fri, Aug 02, 2002 at 01:08:49PM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Wiem, że mogę tak zrobić (w końcu sam ten mechanizm zaimplementowałem),
> ale to IMHO tylko obrzydliwy hack, który tu niepowinien być potrzebny.

To chyba nie załatwia sprawy.
apt czy poldek może chcieć doinstalować ten pakiet przy okazji jakiegoś
programu wymagającego libpthread.so...
Jeśli już, to _noautoprov w valgrind.spec.

Zdaje się, że jakieś rzeczy do Javy się linkują z czymś
w /usr/lib/java/cośtam. Ale to nie dotyczy (przynajmniej na razie)
pakietów dystrybucyjnych.

--
Jakub Bogusz