manual

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 2 Sie 2002, 14:00:11 CEST

On Fri, Aug 02, 2002 at 01:01:54PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Autorzy man-a odradzaja uzywanie "r" sugerujac poprawne ustawienie locale...
> ZTCP, na podstawie ustawien locale less powinien wiedziec, jakie znaki sa
> znakami sterujacymi, a jakie nalezy wyswietlac.
> :)

Z samych locale nie będzie wiedział - jako że locale nie zawierają
sekwencji sterujących terminala...

> Niezaleznie od tego, nie nalezy podawac opcji w zmiennej PAGER, bo niektore
> programy ci powiedza:
>
> less -isr: command not found.

Można użyć MANPAGER a nie PAGER, więc to nie problem.

Domyślny jest:
$ grep PAGER /etc/man.config
PAGER           /usr/bin/less -isr

Problem pojawia się, jak ktoś sobie ustawi zmienną PAGER (u mnie jest
pusta).

--
Jakub Bogusz