openoffice

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Sob, 3 Sie 2002, 22:31:17 CEST

> btw dlaczego nie zakladane sa pacze p9 i p12 ?
p9 wlaczyli do 1.0.1 o ile sie nie myle.
p12 jest uzywany do debugowania instalatora - nie sa usuwane katalogi sv*
z ~/tmp. Normalnie sie go nie uzywa.

> inaczej sie nie dalo ;-) mimo ze plik byl w ~/rpm/SOURCES/
Moze po ostatniej poprawce bedzie ok. Jak mozesz sprawdz na ktorejs
maszynce. Ja mecze koncowke - uruchamianie pakietu.

> w łikendy moge se dlubac na p3 800 + dyski scsi 160 mb/s :-)
Z ciekwosci ile daja szybkie dyski: ile -bp przechodzi?

--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \