openoffice

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Sob, 3 Sie 2002, 22:41:21 CEST

On Sat, Aug 03, 2002 at 10:31:17PM +0200, Grzegorz Godlewski wrote:
> p9 wlaczyli do 1.0.1 o ile sie nie myle.
> p12 jest uzywany do debugowania instalatora - nie sa usuwane katalogi sv*
> z ~/tmp. Normalnie sie go nie uzywa.
hm ok. to mnie satysfakcjonuje ;-)

> Moze po ostatniej poprawce bedzie ok. Jak mozesz sprawdz na ktorejs
> maszynce. Ja mecze koncowke - uruchamianie pakietu.
ale ja narazie nie mam nerwow zeby znow czekac. pozatym miejsca na dysku
2 giga a kazde rozpakowanie do build daje mniej o jakies 700 mb.

> Z ciekwosci ile daja szybkie dyski: ile -bp przechodzi?
duzo, chyba cos kolo 4, 5 min czekalem, tzn tyle co nic
w porownaniu do dyskow ide (a mam udma33)

pozdrawiam

--
Michał Abramowicz	abraam at cs net pl
"zawsze coś chciałem tu mieć"