Polskie fortunki wersja 2.0

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 4 Sie 2002, 13:00:04 CEST

Hej

Mamy *zajebisty* zestaw fortunek w fortunes-pl i szkoda żeby się
marnowały --- z tego co widze nie ma ich na FTP.

Z drugiej strony nie wszystko wszystkim się musi podobać więc uznałem że
najlepszym rozwiązaniem będzie podział na podpakiety.

Niestety jestem leniem i nie chciało mi się pisać tego speca :)

Tak więc powstał skrypt do generowania speca :) Siedzi sobie w
fortunes-pl/SPEC/

Żeby wygenerować speca wystarczy uruchomić ten skrypt z katalogu w
którym się on znajduje.

Skrypt jest bardzo prosty, składa speca z templatów, podmieniając kilka
znaczników (nazwa, wersja itp).

Jeśli powstanie jakiś nowy plik z fortunkami, wystarczy dodać jego nazwę
do zmiennej COOKIES i uruchomić skrypt.

Z braku innego sposobu wersjonowania włączyłem datę do wersji.

Mam nadzieję że się to wam spodoba (no i że trafi na FTP :) ).
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--