Narzędzia do sgml

Wto, 6 Sie 2002, 12:44:18 CEST

On Mon, 5 Aug 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Update: 1.0.4 też. Czyli kwestia wersji opensp/openjade? Albo
> zainstalowanych docbook*?
>
> $ rpm -q opensp openjade
> opensp-1.6-0.20020529
> openjade-1.4-10.20020531
>
> $ rpm -qa | grep docbook
> docbook-dtd41-sgml-1.0-12
> docbook-dtd31-sgml-1.0-12
> docbook-dtd30-sgml-1.0-12
> docbook-style-dsssl-1.76-8
> docbook-dtd42-xml-1.0.cr1-1
> docbook-utils-0.6.11-1

Jakub wsio byłoby ok ale na części builderów przeszło to.
Konkretrnie przeszło to przez ppc. Takze pzreszło i mi na maszynce co tym
bardziej mnie dziwi.

Sytuacja na builderach (wszystrkich) wygląda tak:

$ rpm -q opensp openjade docbook-{dtd{41,30,31}-sgml,style-dsssl,dtd42-xml,utils}
opensp-1.5pre5-1
openjade-1.4-9.20020409
docbook-dtd41-sgml-1.0-12
docbook-dtd30-sgml-1.0-13
docbook-dtd31-sgml-1.0-12
docbook-style-dsssl-1.76-8
package docbook-dtd42-xml is not installed
docbook-utils-0.6.10-1

Nie wiem ale wydaje mi się że znwu coś się kopie w (de)rejestracji zasobów
sgml i że te błedy mga wynikać z tego że konkretne narzędzia nie mogą
sięgnać po potzrebne zasoby bo nie maja ich porejestrowanych. Niemniej nie
orientuję się tu za bardzo i nie wiem za bardzo w co patrzeć i czego
ewentualnie szukać.