mbrola.spec

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Nie, 4 Sie 2002, 19:29:36 CEST

Dnia 04 sie 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

> NYF=Not Yet Finished.

> BTW: dlaczego dwa spece dotycza pakietu o tej samej nazwie:

> $ grep Name: mbrola.spec festival.spec
> mbrola.spec:Name:               festival
> festival.spec:Name:             festival

> przeoczenie, czy ktos zapomnial cvs rm ?

OK, a czy można bez mbrola zmusić festival do przeczytania tekstu z
pliku lub potoku po polsku?
Tylko taka funkcjonalność jest mi potrzebna.

Słyszałem że festival ma lepszą wymowę od 'powiedz'. czy to prawda?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Lenistwo grzechem? Zależy czyje... [S.J.Lec]