mbrola.spec

Krzysztof Drewicz hunter w raszyn.pl
Nie, 4 Sie 2002, 19:39:42 CEST

On Today, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> [...]

Nie, jak robil speca to późno było i żadnej znajomej duszy z dużą rurą
coby te 5-6 plików z głosami po 4-6 MB wepchnąć do cvsu/ściągnąć.

> OK, a czy można bez mbrola zmusić festival do przeczytania tekstu z
> pliku lub potoku po polsku?
> Tylko taka funkcjonalność jest mi potrzebna.

/me too, jest jeszcze jakiś rsynth, ale nikt tego jakoś już nie rozwija.

> Słyszałem że festival ma lepszą wymowę od 'powiedz'. czy to prawda?

Po Polsku nie wiem, ale powiedz to
[hunter w dragon tmp]$ powiedz
co?
sie gapisz?
write: No such file or directory
się gapisz?
write: Illegal seek
ale o co chodzi?
write: Illegal seek

Mi jakoś nie działa. Aha gdzieś jest zrobiony przez kogoś z PJWSTK pl.wav
z próbką sytezy, zerkij na www.

> Pozdrawiam
> 	Jo Joro
huntr.