SPECS: perl-Video-DVDRip.spec (HEAD) [ankry]

Pon, 5 Sie 2002, 14:44:54 CEST

On Sun, 4 Aug 2002, PLD CVS wrote:

> +Provides:	perl(Video::DVDRip::GUI::Project::ClipZoomTab)
> +Provides:	perl(Video::DVDRip::GUI::Project::LoggingTab)
> +Provides:	perl(Video::DVDRip::GUI::Project::StorageTab)
> +Provides:	perl(Video::DVDRip::GUI::Project::TitleTab)
> +Provides:	perl(Video::DVDRip::GUI::Project::TranscodeTab)

Tu mie się wydaje że to jest błą jednak źle tutaj poprawiany.
Wystarczy zajrzęć o plików z /usr/lib/perl5/site_perl/Video/DVDRip/GUI/Project

Otóż szystkie plik z tego katalogu mają tylko w sitrodku tylko
"package  Video::DVDRip::GUI::Project;" zamiast
"package Video::DVDRip::GUI::Project::<foo>;".

Nie wiem jak daje sobie radę z tym sam perl i czy znajduje poprawnie te
moduły ale na chłopski rozum jednak tu jest potzrebny raczej patch.

Niewiem w ilu jeszcze inncyh modułach są umieszczone tego typu korekty ale
poprawianie ich w ta sposób to raczej nie ta metoda.

kloczel