SPECS: perl-Video-DVDRip.spec (HEAD) [ankry]

Pon, 5 Sie 2002, 16:23:40 CEST

> Tu mie się wydaje że to jest błą jednak źle tutaj poprawiany.
> Wystarczy zajrzęć o plików z /usr/lib/perl5/site_perl/Video/DVDRip/GUI/Project
>
> Otóż szystkie plik z tego katalogu mają tylko w sitrodku tylko
> "package  Video::DVDRip::GUI::Project;" zamiast
> "package Video::DVDRip::GUI::Project::<foo>;".
>
> Nie wiem jak daje sobie radę z tym sam perl i czy znajduje poprawnie te
> moduły ale na chłopski rozum jednak tu jest potzrebny raczej patch.
>
> Niewiem w ilu jeszcze inncyh modułach są umieszczone tego typu korekty ale
> poprawianie ich w ta sposób to raczej nie ta metoda.

W wielu miejscach sciezka do modulu nie pokrywa sie z wewnetrzna nazwa
modulu. Ba, w paru przypadkach kilka modulow (o roznych nazwach
wewnetrznych) jest umieszczonych w *jednym* pliku...

Moze tak powinno byc ?

A moze rpm-perlprov z DEVEL obsluguja to juz inaczej ?

  phone (48)(58) 347 14 61