SPECS: rox.spec (HEAD) [grzegol]

Śro, 7 Sie 2002, 12:53:03 CEST

On Wed, 7 Aug 2002, Mariusz Witkowski wrote:

> Dnia Wed, 7 Aug 2002 03:44:51 +0200 (CEST)
> Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >

> Tomku a przyglądałeś się jak to działa ? I po co tak jest ? Czy mówisz po
> prostu tak bo jesteś przekonany że byłoby lepiej ?

Na pewno prościej. Dokłądanie dalszych argumentów jest juz raczekj wobec
tegoż zbyteczne.

> [...]
> będąc w tym katalogu ma przypisaną odrazu ikonę, korzystając z rox'a jeśli
> wejdziesz do takiego katalogu to masz obraz bardzo podobny do panelu
> sterowania z windy (chodzi mi o to że widzisz same ikonki uruchamiające
> odpowiedni program) - w rzeczywistości to są katalogi w których umieszczona
> jest aplikacja wraz z jej plikami... nie wyobrażam sobie jak to można poprawić
> nie tracąc przejrzystości i funkcjonalności powyższego (a na pewno nie
> wyobrażam sobie władowanie ich do jakiegoś bin/ i szperanie po całym szukając

I robi się tyle katalogów ile programów .. jednym słowe: chore ...

> ps. Pod adresem http://uznam.net.pl/~maryush/rox-apps.png jest screen z tego
> katalogu...

Tyle że zaglądanie do katalogu gdzie ma się binarki programów jest nieco
poronionym pomysłem :)
W identycznej postaci możnaby przedstawić programy opisywane plikami
desktop. Mówiąc inaczje kwestia reprezentacji czegoś przy wyświetlaniu nie
musi i nie powinna być związana z tym jak to jest przechowywane.
Może to takie fajne pod Win* żeby latać po katalogach z binarkami .. pod
unicesz praktycznie się tego nie robi i się bez tego żyje .. i to całkiem
nieźle.
To jest tak jakby każdemu komu przyszło na myśl wynajdywać nowy pojazd
przychodziło wynajdywać koło .. żeby choć to samo, a to za każdym inne i
to na tyle że trzeba potem do tego droogi dostosowywać :>

Człowiek który wymyślił ROX najwidoczniej nie przyjmuje do wiadomości, że
istnieje FHS i że kwestia reprezentacji programół w postaci takiego
ładnego okienka z nawet FHS jest do rozwiązania w prosty sposób.