SPECS: rox.spec (HEAD) [grzegol]

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 7 Sie 2002, 13:53:35 CEST

Dnia Wed, 7 Aug 2002 12:53:03 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> Na pewno prościej. Dokłądanie dalszych argumentów jest juz raczekj wobec
> tegoż zbyteczne.

No to ja to z miłą chęcią zobaczę, by było prościej i nie traciło tej
funkcjonalności jaką ma obecnie

> I robi się tyle katalogów ile programów .. jednym słowe: chore ...

Chore w momencie kiedy te programiki mają własne dodatkowe pliki a większość z
nich to po prostu skrypty pythona...

> Tyle że zaglądanie do katalogu gdzie ma się binarki programów jest nieco
> poronionym pomysłem :)

OOOOOO właśnie - dla tego autor zrobił tak że klikasz na katalogu i odpala się
programik/applet/dodatek ;) ładnie to ujołeś ;) to jest mniej więcej
odpowiednik menu ;)

Poza tym oto binarka słynnego AppRun:
$ file AppRun
AppRun: Bourne shell script text executable

Fajna ;) ciekawe jaką optymalizację użyli ;)

poza tym przykładzik:
$ pwd; ls *
/usr/X11R6/share/ROX-apps/Archive
AppIcon.xpm  AppRun       Archive.pyo  findrox.pyo  support.pyo
AppInfo.xml  Archive.pyc  findrox.pyc  support.pyc

Help:
README

Jak sobie wyobrażasz pocięcie tego ? helpy pewnie zechcesz do %doc władować, a
resztę ???? jakoś ja nie mam pomysłu...

Poza tym fakt faktem jest parę binarek w podkatalogach, i te można przenieść,
ale większość to skrypty pythona... niestety optymalizacja skryptu bash i
pythona chyba nie jest możliwa na określoną arch ;)

> Może to takie fajne pod Win* żeby latać po katalogach z binarkami .. pod
> unicesz praktycznie się tego nie robi i się bez tego żyje .. i to całkiem
> nieźle.

Nie zrozumiałeś porównania...

> Człowiek który wymyślił ROX najwidoczniej nie przyjmuje do wiadomości, że
> istnieje FHS i że kwestia reprezentacji programół w postaci takiego
> ładnego okienka z nawet FHS jest do rozwiązania w prosty sposób.

No to mu to uświadom, zobaczymy co odpowie ;)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |