SPECS: rox.spec (HEAD) [grzegol]

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Śro, 7 Sie 2002, 14:48:27 CEST

On śro, sie 07, 2002 at 12:23:18 +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Tak jest lepiej. Poprostu w odroznieniu od %{_datadir} w %{_libdir}
> mozna trzymac rzeczy zalezne od arch. I oczywiscie usunac to, ze jest
> rozna nazwa katalogu w zaleznosci od arch (te operacje na uname).

> Ale chyba mozna napisac patcha, ktory, gdy zmienna CHOICESPATH
> jest nie ustawiona powoduje ze AppRun dziala tak jakby byla
> ustawiona jak powyzej. A wtedy AppRun'a przeniesc do %{_bindir}.
Po pierwsze: Nie wiem w czym przeszkadza wam ten skrypt.
Po drugie: AppRun i tak musi zostać w %{_appsdir}/%{_name}, żeby można
było uruchamiać roxa poprzez wejście do jego katalogu. Tak to jest w
oryginalnym roksie i ja bym tego nie zmieniał.

Najwyżej można by zrobić linka do AppRun'a w %{bindir} i CHOICESPATH
ustawiać w binarce.

--