Zwalone indeksy czy pakiety?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 8 Sie 2002, 10:44:44 CEST

W liście z czw, 08-08-2002, godz. 10:02, Jakub Bogusz pisze:

> SOA#1. Tylko pełne ścieżki trzeba podawać bez '/' na początku.

> A greedy faktycznie teraz jest zwalone.

Od kiedy przesialdem sie z wucha na apta a potem z apta na poldka zycie
stalo sie latwiejsze. nie zdarzylo mi sie zebym nie mogl poldkiem czego
znalezc, rsearch dziala super i zawsze w 100% trafiam o ile wiem czego
szukam. greedy nie uzywam bo nie wiem po co ? Raczej sam wiem co chce
zrobic i jak mi wypadnie z informacja to dla mnie jest ok.
To prawda ze czasami nie radzi sobie z zalerznissciami przy instalacji.
Ale nigdy nie moglem stwierdzic dlaczego tak sie dzieje, pomimo, ze
wtedy apt daje sobie rade, pokrzyczy pokrzyczy ale zainstaluje wszystko
w odpowiedniej kolejnosci. Jak kiedys trafie znowy na taki przypadek to
dam znac.

BTW: czy ktos moze naczyc blues'a generowac diff.toc'e dla poldka bo za
kazdym razem musze zaciagac cala baze z blyska, hihi.

TiweK